Medlemsblad

Foreningen Det Kardiologiske Syndrom-X, udgiver sit medlemsblad 2 gange årligt.

illustration af medlemsbladet

Bladet bringer referater fra bestyrelsesmøder, generalforsamling, information om foreningsarrangementer og nyheder fra Hjerteforeningen, samt anden information, som er af interesse for medlemmerne.

Bladet er medlemmernes blad og vi ønsker, at det indholdsmæssigt favner så bredt, levende, vedrørende og relevant, som muligt.

Derfor opfordrer vi vore medlemmer til at indsende indlæg, hvis I:

•   har viden om vores sygdom som I synes andre kunne have glæde af
  •   har positive/negative oplevelser hos læge eller sygehus
  •   har sjove/pudsige oplevelser i foreningsregi
  •   har oplevelser om, hvordan I klarer hverdagen, ferierejser og lignende, som I vil dele med    os andre
  •   har anekdoter, jokes, ”striber” der kan være med til, at skabe godt humør til bladet og os      andre (”stuerene” naturligvis)

Intet er for STORT eller for småt – send jeres redigerede og let læselige - gerne håndskrevne bidrag til:

Ansvarshavende redaktør
Pia Andersen
E-mail: pmamunkebo@gmail.com

- som sørger for resten.

Medlemsbladet udsendes til alle medlemmer samt, Foreningens sponsorer.

Som noget nyt: udkommer medlemsbladet nu også i PDF-format.

- ønsker du, at modtagebladet elektronisk - behøver du blot sende en mail til redaktionen på ovenstående mailadresse. Fortryder du - giver du bare redaktionen besked, så ændre vi det så du atter modtager bladet på gammeldaws facon.

For at kunne læse det på din PC eller Ipad/tablet - skal du have en PDF-læser installeret - du kan hente/downloade en gratis version ved at klikke HER